Wednesday, February 9, 2011


Kakak saya nama dia Aineen. Saya panggil kakak saya ate. Ate tengah posing dengan abang hehehe... main chak2 hehehe... :D




Ini abang saya nama dia Ammar. Abang seronok sangat dapat bagi donkey tu makan hehehe... Seronok tak terhingga hahahaha ... :D




Saya dapat beri donkey ni makan.... Saya nak beri donkey ni makan tapi takut. Mak Long saya tolong temankan saya. :D




Saya, ate dengan abang seronok dapat main dengan rabbit. Kami pergi kat rabbit house di Bukit Tinggi. hehehehe!!! geramnya saya tengok rabbit niiiii!!!!.... :D




Nama saya Amin. Masa ni saya berumur 10 bulan. Saya dengan Pak Long, Mak Long, nenek, ate & abang gi Cameron Highland. First time sampai kat sini.. :D




Saya memang suka main dalam closet mama hahaha! Macam-macam yang saya boleh tarik keluar. Semua benda kat sini saya selongkar hahaha.... Tapi mama tak marah. Mama cuma jerit aje sbb terperanjat saya berkemas kat sini hehehe... Bila kena sergah mesti saya terperanjat hehehe... Ni saya tengah sembunyi kat sini tp mama snap gambar saya. So tak sempat nak "say cheese".... :D




No comments: